SnelStart – de beste balans in zelf doen en uitbesteden

Bij Koopman & Co bepaalt ú welke onderdelen van uw financiële administratie u zelf uitvoert en wat u uitbesteedt. Door uw eigen werkzaamheden te automatiseren bent u minder tijd kwijt aan routinematig werk en vergroot u de nauwkeurigheid van uw werkzaamheden. Wij laten u graag zien hoe u en uw medewerkers efficiënter werken met het boekhoudprogramma SnelStart. Bent u hier nog niet mee bekend? Wij komen de mogelijkheden presenteren. Werkt u al met SnelStart, maar weet u niet of u alles eruit haalt wat erin zit? Wij dienen u van advies.

Met een gedegen boekhoudprogramma schept u orde in financiële en administratieve processen. SnelStart is in onze ervaring een van de meest gebruiksvriendelijke boekhoudprogramma’s. Er zijn verschillende pakketten beschikbaar. Met de basispakketten automatiseert u uw facturering, offertes, btw-aangiften en incasso- en betaalopdrachten. U kunt er handige bankkoppelingen mee maken en bent online verbonden met ons kantoor. Met uitgebreidere pakketten kunt u zelf bovendien rapportages en kostenoverzichten maken. Dat biedt u diverse voordelen.

SnelStart – de beste balans in zelf doen en uitbesteden

Minder tijdsbeslag, meer inzicht

Door SnelStart te gebruiken vermindert u het tijdbeslag van routinematige boekhoudprocessen op uw organisatie. Bovendien krijgt u meer inzicht in uw financiële situatie en processen en verkleint u de kans dat er bonnen zoek raken of facturen aan uw aandacht ontsnappen. U zult minder druk ervaren bij uw maandelijkse of driemaandelijkse btw-aangifte en krijgt meer grip op uw financiële administratie.

Tastbare voordelen

U bepaalt zelf welk deel van uw administratie u met behulp van SnelStart voor uw rekening gaat nemen. Vanuit dat vertrekpunt helpt een van onze specialisten u met het installeren en opstarten van het boekhoudprogramma. Aanvankelijk bent u misschien wat extra tijd kwijt doordat u een deel van uw administratie zelf gaat uitvoeren, maar als u hier eenmaal aan gewend bent ervaart u snel de voordelen:

  • u kunt online gegevens aanleveren en vergroot daarmee de accuratesse;
  • via een eigen dashboard krijgt u meer inzicht in uw financieel-administratieve processen;
  • u kunt sneller bijsturen;
  • u kunt op elk gewenst moment online met ons schakelen.

Onze SnelStart-consultants kennen de software door en door en kunnen op basis van uw specifieke bedrijfsprocessen precies aangeven welk pakket voor u geschikt is. Wij komen graag langs voor een inventarisatie en advies. Vervolgens krijgt u maximale ondersteuning bij de implementatie en het gebruik van de software. Dat kan bij u op de zaak of bij ons op kantoor. We zijn altijd stand-by om tijdens het gebruik extra ondersteuning te bieden. Indien nodig kijken we via Teamviewer bij u mee op het scherm.

Van eerste installatie tot optimalisatie

Heeft u nog geen ervaring met een eigen boekhoudprogramma? Wij komen langs om uw wensen en de mogelijkheden te bespreken en verzorgen graag een eerste demonstratie. Maakt u al gebruik van SnelStart, maar bent u nog niet helemaal tevreden of heeft u het idee dat er meer uit is te halen Dan laten we u graag zien hoe u de processen kunt optimaliseren en de diverse functionaliteiten nog beter in uw administratie kunt integreren. Onze dienstverlening is divers:

  • inventarisatie, advies en gebruikersinstructies, ter plaatse of online;
  • begeleiding implementatietraject, inclusief het online zetten van uw administratie;
  • support bij het maken van bankkoppelingen, opmaken van uw verkoopfactuur en verwerking van inkoopfacturen;
  • ondersteuning bij het maken van koppelingen met andere systemen, zoals uw CRM, webshop of betalingssysteem;
  • optimalisatie van de gebruiksmogelijkheden en resultaten.

Vorig jaar alleen al, hebben wij ruim honderd klantadministraties online gezet en ruim tachtig bankkoppelingen voor klanten gerealiseerd. Deze klanten ervaren de toegevoegde waarde in de vorm van tijdwinst, beter inzicht en snellere, online interactie met onze adviseurs.

Wilt u meer weten over werken met SnelStart?

Neem dan contact op met Chimène Eelman via c.eelman@koopmanenco.nl, Floor de Graaf via f.degraaf@koopmanenco.nl, Petra Hoornsman via p.hoornsman@koopmanenco.nl, Pim Venema via p.venema@koopmanenco.nl of bel 0223-52 23 44.