Voor ondernemers
Ondersteuning op maat. Bij de dagelijkse bedrijfsvoering, bij het uitzetten van de koers. Op onze specialisten kunt u rekenen.
De geschiedenis van Koopman & Co accountants en belastingadviseurs gaat terug tot 1933. Sindsdien is de dienstverlening aanzienlijk uitgebreid. De betrokkenheid bij ondernemers en particulieren, kenmerkend sinds het prille begin, werd sterker en sterker en verklaart het succes en de groei van ons kantoor.
Inmiddels is ‘Koopman’ een gevestigde naam in de Kop van Noord-Holland. De ‘Co’ symboliseert de vele uitbreidingen en verbredingen van de afgelopen jaren en verbindt de accountants, belastingadviseurs en andere specialisten die als vennoten de formele verantwoordelijkheid voor onze organisatie delen. Op dit moment bestaat ons kantoor uit circa vijftig gekwalificeerde professionals.
In 1933 begon de heer J. Koopman zijn eigen administratiekantoor. De nadruk lag op belastingzaken, verzekeringen en incasso’s, vooral voor het midden- en kleinbedrijf. Twintig jaar later, in 1953, kwam de heer P. Tummers het kantoor versterken. Hij nam de administratieve taken voor zijn rekening en werd in 1959 vennoot. Iets later, in 1966, verwelkomde het kantoor een derde vennoot, de heer J. Jonker, die juist het accountantskantoor Bos & Buter had overgenomen dat spoedig met ons kantoor werd samengevoegd.
De drie genoemde vennoten legden de basis onder onze huidige organisatie. De oprichter trok zich in 1969 terug, zijn medevennoten besloten zich volledig te richten op accountancy en belastingzaken. De naam – uitgegroeid tot een bekend regionaal merk – bleef gehandhaafd.
De klantenkring groeide en de wensen van klanten in zowel de particuliere als zakelijke sfeer veranderden. Onze organisatie liep op die ontwikkelingen vooruit en wist een positie te verwerven als de meest moderne en veelzijdige accountants- en belastingadviesorganisatie van de Noordkop.
Het aantal uitvoerende diensten nam toe, waarbij veel nadruk is komen te liggen op het vergemakkelijken en versnellen van processen door middel van digitalisering. Daarnaast nam het aantal specialismen toe en kreeg onze adviesrol steeds meer inhoud en betekenis. En die ontwikkeling is nog altijd in volle gang.
Ondersteuning op maat. Bij de dagelijkse bedrijfsvoering, bij het uitzetten van de koers. Op onze specialisten kunt u rekenen.
Hoe zit het precies? Goede vraag. Wetgeving en belastingregels veranderen vaak. Of uw situatie verandert. Vertrouw op onze kennis.
Ondernemer of particulier, er doen zich altijd situaties voor die vragen om gespecialiseerde kennis van zaken. Wat komt er op u af bij een bedrijfsoverdracht? Hoe blijven de financiële gevolgen van een echtscheiding zowel zakelijk als privé beheersbaar? U vindt bij ons alle kennis onder één dak.